Home | Home | Home | Home | Home
Creed Fan from the Netherlands [Archive] - CreedFeed Community

PDA

View Full Version : Creed Fan from the Netherlands


creed-ings
02-08-2004, 05:05 PM
creed-ings to all ;)

WeatheredWoman
02-08-2004, 07:15 PM
Ok dan!!! :thumbsup: Wauww!!! :D

Creed-ings, hier een medelander! :D Dit is echt n tof forum... ik hoop dat je n blijver bent! De enige Dutchies op dit Forum zijn Jij, mijn zoon(Dearon Thereon) en ik, zei de gek ;)

Weet je dat het ineens vreemd is om gewoon nederlands te kunnen typen hahaha... ik ben al zo gewend aan t engels denken! Mijn naam is Stef(anie)...


Van harteWELKOM!!!

Saskane
04-17-2004, 06:48 PM
en ikke nu ook!!! ja ja zijn we al met zn 4en toch??? hahaha wordt al een hele grote groep :P

Maarre Creed is toch nog nooit in Nederland geweest?? zal dat ooit nog gebeuren denken jullie???

WeatheredWoman
04-18-2004, 08:20 AM
Ze zijn 1 x in Nederland geweest in 1998 als ik het goed heb. Ze zouden in '99 in Paradiso A'dam opgetreden hebben maar ik hoorde van Axlar(ook n Dutchie op dit board) dat dat concert gecancelled was.

En op dit moment zijn Scott(zanger) en Mark(guitarist) bezig met solo-projecten... er gaan zelfs hele sterke geruchten dat Creed uit elkaar is. Maar van officiele kant wordt er alleen maar gezwegen... :mad1:

Ik raad je aan om dit board goed door te nemen... dat gaat je wat weekjes kosten hahahahaaaaaaa... dan ben je helemaal op de hoogte!! LOL!!!! :)

Ik vind t echt tof.... nog n dutchie in de familie! ;)

The Lithium
04-18-2004, 09:49 AM
Ikk ben een sukkel, ikk ben een sukkel!!! (It's the only thing I can say).

This is off topic, but did you know that in Sweden we have a hotel which is totally made in ice!!!!! It's true!

WeatheredWoman
04-18-2004, 12:06 PM
I thought that hotel was in Finland, Sebas :o My bad!!

Yes I've heard of it... you can actually sleep there (on ICE) and sit and drink at the bar (all made of ICE)... even the glass that you're drinkin' from is made of ICE!!!

I would loooove to go there someday! :D

Isn't it just there for about 5 months a year??? During the winter???

Saskane
04-19-2004, 03:30 PM
Ze zijn 1 x in Nederland geweest in 1998 als ik het goed heb. Ze zouden in '99 in Paradiso A'dam opgetreden hebben maar ik hoorde van Axlar(ook n Dutchie op dit board) dat dat concert gecancelled was.

En op dit moment zijn Scott(zanger) en Mark(guitarist) bezig met solo-projecten... er gaan zelfs hele sterke geruchten dat Creed uit elkaar is. Maar van officiele kant wordt er alleen maar gezwegen... :mad1:

Ik raad je aan om dit board goed door te nemen... dat gaat je wat weekjes kosten hahahahaaaaaaa... dan ben je helemaal op de hoogte!! LOL!!!! :)

Ik vind t echt tof.... nog n dutchie in de familie! ;)

dat zou wel klote zijn, dat Creed uit elkaar is... Maar ja laten we hopen van niet...

in 1998 was ik helaas nog geen fan van Creed anders had ik daar zeker heen gegaan... jammerr...

Maar goed ik zal idd dit board eens goed door gaan nemen... want volgens mij ben ik niet echt op de hoogte van Creed hahaha. Ik vond eigenlijk alleen de muziek maar leuk en verder boeide het me niet zo, maar ik raak eigenlijk stteds meer in ze geinteresseert.. dus jah ga maar ff aallllleeeesss lezen!! haha

Hoeveel dutchies zijn hier al dan?