++ Alter Bridge - Fortress ++ PreOrder NOW!!  
Go Back   CreedFeed Community > Community Central > Chat-O-Rama
Today's Posts «

Post Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 03-07-2003, 09:45 PM   #46
GoodGodGirl23
GoodGodGirl23's Avatar
USER INFO »
Status: Found Peace
Posts: 9,315
Joined: Sep 2002
Currently: Offline
Contact:  Send a message via Yahoo to GoodGodGirl23
I know, I'm not into sharing... :embarass: just my opinion...
__________________
"I Like
Pleasure Spiked With Pain, And Music Is My Aeroplane"-
Red Hot Chili Peppers-
Reply With Quote
Old 03-07-2003, 09:47 PM   #47
hayley
hayley's Avatar
USER INFO »
Status: Fields of Time
Posts: 14,679
Joined: Sep 2002
Currently: Offline
Contact:  Send a message via MSN to hayley Send a message via Yahoo to hayley
Quote: Originally posted by JulieLovesCreed
Makes ya think Your sig is very cool :P


thanks

it's pretty long though
__________________
'See the world in Green and Blue
Aotearoa right in front of you.
See the land of the long white cloud
Cape Reinga, to the fiords in the south.
Harbour lights in the City of Sails
Aroha, the love that never fails
See the bird with the leaf in her mouth
After the flood all the colours came out.'

- Beautiful Day, Auckland, NZ - 24 Nov 2006
Reply With Quote
Old 03-07-2003, 09:48 PM   #48
Lechium
Lechium's Avatar
USER INFO »
Status: Bound and Tied
Posts: 2,293
Joined: Feb 2003
Currently: Offline
Hey me neither, but what can i do? Push her to make a choice? I know I prolly can do it better than other guys (yeah other guyS), but... dunno...

She's also banned from my apartment by her folks which sorta sucks... dunno with other things combines my friends say she's a lost cause... I dunno.. really like her thou...
__________________
You bet I look good on the dance floor.
Reply With Quote
Old 03-07-2003, 09:48 PM   #49
JulieCitySlicker
JulieCitySlicker's Avatar
USER INFO »
Status: Taken Higher
Posts: 16,735
Joined: Oct 2002
Currently: Offline
Its cool:P
__________________
Oh
I'm a wandering soul
I'm still walking the line that leads me home
alone
All I know
I still got mountains to climb
on my own


Enough To Let Me Go-Switchfoot
Reply With Quote
Old 03-07-2003, 09:55 PM   #50
GoodGodGirl23
GoodGodGirl23's Avatar
USER INFO »
Status: Found Peace
Posts: 9,315
Joined: Sep 2002
Currently: Offline
Contact:  Send a message via Yahoo to GoodGodGirl23
Dang......Snap! Is she legal age? Banned from your apt!??
__________________
"I Like
Pleasure Spiked With Pain, And Music Is My Aeroplane"-
Red Hot Chili Peppers-
Reply With Quote
Old 03-07-2003, 09:58 PM   #51
GoodGodGirl23
GoodGodGirl23's Avatar
USER INFO »
Status: Found Peace
Posts: 9,315
Joined: Sep 2002
Currently: Offline
Contact:  Send a message via Yahoo to GoodGodGirl23
I sure!! Made sure my Hunny Marcos was of Legal age before we.. :lol: :lol:

And we do TONS! Of It!
__________________
"I Like
Pleasure Spiked With Pain, And Music Is My Aeroplane"-
Red Hot Chili Peppers-
Reply With Quote
Old 03-07-2003, 10:00 PM   #52
Lechium
Lechium's Avatar
USER INFO »
Status: Bound and Tied
Posts: 2,293
Joined: Feb 2003
Currently: Offline
Yeah she is. She's asian, and asian parents are known for being controlling and over-protective (one of reasons my ex had to break up with me -- her folks leanred about me and went ballistic on me).
__________________
You bet I look good on the dance floor.
Reply With Quote
Old 03-07-2003, 10:02 PM   #53
GoodGodGirl23
GoodGodGirl23's Avatar
USER INFO »
Status: Found Peace
Posts: 9,315
Joined: Sep 2002
Currently: Offline
Contact:  Send a message via Yahoo to GoodGodGirl23
Oh boy.... Don't know whah to tell you... Marriage lisence??
__________________
"I Like
Pleasure Spiked With Pain, And Music Is My Aeroplane"-
Red Hot Chili Peppers-
Reply With Quote
Old 03-07-2003, 10:04 PM   #54
Tremontichik006
Tremontichik006's Avatar
USER INFO »
Status: INK'ed
Posts: 819
Joined: Jan 2003
Currently: Offline
i just found out that my schools bball team are now district champs! goin to regionals! yay
__________________
The sun shines and I cant avoid the light
I think Im holding on to life too tight
Ashes to ashes and dust to dust
Sometimes I feel like giving up yeah
I said sometimes I feel like giving up
Reply With Quote
Old 03-07-2003, 10:06 PM   #55
Lechium
Lechium's Avatar
USER INFO »
Status: Bound and Tied
Posts: 2,293
Joined: Feb 2003
Currently: Offline
I dont wanna marry her lol
Just want her to be my gf

oh yeah! keep in mind that her parents do like me too (partially cuz im white.. sad huh?), so go figure what woudl be if they disliked me.
__________________
You bet I look good on the dance floor.
Reply With Quote
Old 03-07-2003, 10:12 PM   #56
JulieCitySlicker
JulieCitySlicker's Avatar
USER INFO »
Status: Taken Higher
Posts: 16,735
Joined: Oct 2002
Currently: Offline
Quote: Originally posted by Tremontichik006
i just found out that my schools bball team are now district champs! goin to regionals! yay
That is really cool
__________________
Oh
I'm a wandering soul
I'm still walking the line that leads me home
alone
All I know
I still got mountains to climb
on my own


Enough To Let Me Go-Switchfoot
Reply With Quote
Old 03-07-2003, 10:14 PM   #57
JulieCitySlicker
JulieCitySlicker's Avatar
USER INFO »
Status: Taken Higher
Posts: 16,735
Joined: Oct 2002
Currently: Offline
Quote: Originally posted by Lechium
I dont wanna marry her lol
Just want her to be my gf

oh yeah! keep in mind that her parents do like me too (partially cuz im white.. sad huh?), so go figure what woudl be if they disliked me.
So your she thing is just basically a sugar mama huh
__________________
Oh
I'm a wandering soul
I'm still walking the line that leads me home
alone
All I know
I still got mountains to climb
on my own


Enough To Let Me Go-Switchfoot
Reply With Quote
Old 03-07-2003, 10:17 PM   #58
DangerousDan85
DangerousDan85's Avatar
USER INFO »
Status: Saving Grace
Posts: 12,718
Joined: Nov 2002
Currently: Offline
Contact:  Send a message via AIM to DangerousDan85
Tony Danza is Italian
__________________
We chase misprinted lies
We face the path of time
And yet I fight
And yet I fight
This battle all alone
No one to cry to
No place to call home

Alice in Chains- Nutshell
Reply With Quote
Old 03-07-2003, 10:18 PM   #59
Tremontichik006
Tremontichik006's Avatar
USER INFO »
Status: INK'ed
Posts: 819
Joined: Jan 2003
Currently: Offline
Mark is italian
__________________
The sun shines and I cant avoid the light
I think Im holding on to life too tight
Ashes to ashes and dust to dust
Sometimes I feel like giving up yeah
I said sometimes I feel like giving up
Reply With Quote
Old 03-07-2003, 10:26 PM   #60
DangerousDan85
DangerousDan85's Avatar
USER INFO »
Status: Saving Grace
Posts: 12,718
Joined: Nov 2002
Currently: Offline
Contact:  Send a message via AIM to DangerousDan85
I'm not
__________________
We chase misprinted lies
We face the path of time
And yet I fight
And yet I fight
This battle all alone
No one to cry to
No place to call home

Alice in Chains- Nutshell
Reply With Quote
Post Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Random "who cares?" thoughts Bridge of Clay Chat-O-Rama 1462 11-23-2005 07:33 AM
Some thoughts musicmind226 Creed Talk 37 05-26-2004 09:24 AM
Random Useless Information Higher_Desire Chat-O-Rama 2 04-21-2004 12:07 PM
the random political thoughts thread!! american_bad_a$ Chat-O-Rama 38 02-11-2004 11:23 AM
Thoughts of Suicide MrSeeker Waxing Poetica 17 01-17-2004 10:26 PM


All times are GMT -4. The time now is 02:20 PM.

Powered by vBulletin Version 3.5.2
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2004 Steve Caponetto. All Rights Reserved.