CreedFeed Community

CreedFeed Community (http://www.creedfeed.com/community/index.php)
-   Chat-O-Rama (http://www.creedfeed.com/community/forumdisplay.php?f=10)
-   -   The official smilie thread (http://www.creedfeed.com/community/showthread.php?t=5322)

Xterminator27 12-23-2003 05:38 AM

The official smilie thread
 
the thread where you must talk to each other using only smilies.
And i think we had one of these but steve pmed me tellen me to stop bumping old threads so i guess ill have to make new ones LOL
anyways here we go!

:party2:

WeatheredWoman 12-23-2003 10:02 AM

:thewave:

SCOTTSMYMAN 12-23-2003 12:20 PM

:dancing: :wiggle:

GeeK_2004 12-23-2003 01:28 PM

:wtf: :wtf:

Creed_Defaultgirl 12-23-2003 06:46 PM

:crest: :jam: :bow:

Xterminator27 12-23-2003 07:14 PM

:scared:

JulieCitySlicker 12-23-2003 07:15 PM

:moon2: :moon2: :moon2: :moon2: :poke: :razz:

Sorry the tylenol is wearing off :)

GeeK_2004 12-24-2003 01:06 AM

:silly: :silly: :silly:

facelessman 12-24-2003 02:35 AM

:banana:

Creed_Defaultgirl 12-24-2003 02:45 AM

This is the plan:

:glasses: :drunk2: :shoot: :baaa: :boat: :shit:

facelessman 12-24-2003 06:44 PM

:confused:

Higher_Desire 12-24-2003 10:13 PM

:fart:

HAHA


H-D :xmas:

SCTMM's hubby 12-24-2003 10:24 PM

:shoot: :banana: :killtard: ....:roll: :rofl:

:sex: :godown: ......... :thumbsup: :D :smokin:

facelessman 12-24-2003 10:27 PM

:peoplesey

Wylde-Tremonti 12-24-2003 11:12 PM

:duff: + :drunk: + :cheers: = :darkdance then :throwup:


All times are GMT -4. The time now is 05:04 PM.

Powered by vBulletin Version 3.5.2
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2004 Steve Caponetto. All Rights Reserved.